function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Why is it so hard to tell you how I feel about you ??

Dagen har rullat på tänkte blogga förut idag men hade inget att skiva så David fick skriva ett inlägg men det vart ju inte nått långt inlägg direkt.;) han försökte i alla fall och det är huvudsaken.:)
Vet inte vad jag ska skriva nu heller ;)

Skolan som vanligt slapp dag vare som vanligt på tisdagar börjar tio och har bara fyra lektioner under dagen.:) åkte lite tidigare till skolan för min cykel är så dum mot mig, så kom väl till skolan typ tjugo i tio och börjar fem över tio. Så jag tänkte att jag skulle gå ner till gårn för inget folk från klassen var där. Halvs klassen har hemkunskap medan andra halvan har sovmorgon. Sen när jag var på väg ner så hade tydligen hemkunskapen slutat så då kom David springandes, så han hängde med till gårn han med. Där spelade vi ishockey ;) jag var fan bäst!!;) jag lät David vinna så han skulle bli glad;) snäll tjej va ;)??
Det var väl det som var det intressanta om skoldagen om det ens vs intressant vill säga ;)

Men nu har jag inget mer att skriva vet inte om jag bloggar nått imorgon men det märker ni

Puss


Juste slänger upp en av bilderna från skolfotot ;) sjukt konstig menmen ;)det är den bästa av dom;)


Kommentarer
Postat av: Vilma

ååhh vad fin du är! :D

2012-09-06 @ 15:37:07
URL: http://vilmafunck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0