function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Why is it so hard to tell you how I feel about you??

Heej bloggläsare;)
Ni börjar bli lite flera nu faktiskt :)


Jag säger stort förlåt för att min uppdatering suger och att jag verkligen inte har något att skriva om!! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva riktigt faktiskt. Har ni några förslag på vad jag ska skriva om ?? Kommentera gärna vad ni tycker om bloggen också :)

Men nu blir det sängen för min del sovmorgon imorn grymt skönt. Då har jag haft sovmorgon fura dagar i rad om man räknar med helgen :) då borde man ju vara utvilad, men vet i fan om jag är det asså ;) Nae nu kallar sängen;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0