function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Why is everything with you so complicated?

Hemma efter fyra dagar på fjället :) 
Ser att jag har haft ganska så bra statistik medans jag varit borta. Det är kul.:) synd bara att jag inte hade nån täckning efter Mora så jag kunde bloggat mer än vad det blev. Menmen det kan inte jag ändra på nu. 
 
Just nu har jag precis lagt mig ny duschad och fräsch i min egen SÄNG :D skönt att få sova i den har verkligen saknat den mycket ;) Nae , ;) bara lite!! 
Men bilder kommer någon annan gång faktiskt vet inte när men imorn ska jag till pappa iallafall vet inte om det blir direkt efter skolan eller om jag åker hem emellan det märker vi. Men nu ska jag försöka sova så jag orkar imorgon i skolan med min förkylning . Kanske skriver imorgon men inte innan skolan tror jag inte;) 
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0