function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Uppe med tuppen

Inte direkt alltså. Blev väckt runt tio nångång. Och nu har jag ätit frukost och börjat göra mig iordning. Hur dagen kommer se ut vet jag inte riktigt ännu men på eftermiddagen någon gång ska vi åka till Norrköping och hämta min lilla blåa kamera som har varit in lämnad.
Får se om vi stannar och kollar på lite kläder och så men det märks. Nu ska jag fortsätta att göra mig iordning ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0