function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

tråkigt

förlåt att det inte blir så mycket bilder som jag själv har tagit osv. men jag har inte tiden att sitta framför datorn längre. och dessutom tar jag inte så mycket nya bilder och dom få bilder jag tar är med mobilen och dom flesta roliga bilderna jag tar med mobilen hamnar oftast här på bloggen. Hoppas ni förlåter mig bloggläsare.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0