function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Tänkte ta och vara duktig

Och ta och blogga lite.
Nu har jag uppdaterat till iOS6 eller vad det nu hette! Grymt bra!! Rekommenderar er att göra det faktiskt mobilen blir grymt mycket snabbare :) lite nya grejer och så kul faktiskt :)

Nae nu ska jag läsa min engelskabok hade jag tänkt mig eftersom jag ligger lite efter i den ....

Kanske bloggar senare


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0