function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Sweet dreams ?

Nae nu ni ska jag ta och försöka sova. Eller jag ska sova nu!! vet inte vad jag ska hitta på imorgon, men det märks bloggar väl antagligen om vad jag ska göra sen när jag har kommit på det ;)
Kanske blir lite plugg. Engelska grejen ska vara klar till på fredag så den måste jag fixa, Max läxa till måndag sen har jag säkert något mer som jag inte kommer på. Men det ser ut som om det får bli en pluggdag imorgon en liten stund iallafall!!

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0