function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Sleep time for me!!

Nu blir det att dejta kudden. Äntligen fredag imorgon säger bara gud så skönt att det snart är helg:D får se hur det blir om jag kommer till skolan imorgon eller inte har så himla ont i min hals men det kanske blir att härda ut!! Träningen får jag ju inte vara med på morgon iallafall:( jag får övertala pappa att han skjutsar mig till ekholmen där träningen är så man ändå är där och kollar liksom:)

Apropå innebandy så hoppas jag att min älskade Malin blir frisk!! Dumt av dig att du tränade i tisdags när du höll på att bli sjuk ju !! ;) hoppas du mår bättre snart älsk;* krya på dig <3


Nu ska jag sova skriver imorgon antar jag ;)


Puss


Kommentarer
Postat av: malin

åh vad gulligt, taack det ska jag är redan lite bättre, du ska medbli bra med din hals och knä !Puss ;*<3

2012-09-14 @ 19:46:19
URL: http://mmontelius.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0