function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

skolans datasal

Sitter i skolans datasal och har svenska. Det går piss dåligt för jag vet inte vad jag ska skriva mer... eller hur jag ska fortsätta med det jag skriver nu!!

hade ju sovmorgon så gick upp vid halv nio :) skönt faktiskt:)
men nu ska jag fortsätta att skriva


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0