function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Skolan

Kom precis till skolan. Typ inte en kotte här. Ska ha hemkunskap sen engelska och sen So med Max. Efter lunch så är det skoljoggen men jag får inte vara med på den pga mina knän. Men det gör inte så mycket har ju gått den runt ett antal år tidigare om man säger så.
Men jag ska typ leta upp Krestin och säga som det är att min läkare säger att jag inte får vara med. Får inte springa eller gå. Inte överanstränga mina knän helt enkelt..
Men nu kommer P så ska dra till henne nu


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0