function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Sängen

Nu blir det sängen för mig även om det är studiedag imorgon så hade jag tänkt att inte sova bort hela dagen faktiskt!! Blir stan med Hanna efter att hon har pluggat klart med hennes moppegre:) jag måste ha nya jeans men har inte pengar för det :/ behöver även lite mer "höstiga" kläder ;) aja märks vad jag kommer hem med imorgon :) men ska kolla runt på andras bloggar nu ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0