function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Sängen

Nu blir det sängen för mig. Skolan imorgon igen.... Oj så kul. Men slipper hemkunskapen för då blir det att åka till vårdcentralen och se vad dom säger om mina knän. Hoppas dom hittar något fel eftersom att jag har så jävla ont i dom!! För jag vill veta vad det är för skit med dom. Aja kommer väl till skolan vid tio någon gång tror jag eller något sånt tror jag. Men jag bloggar nog imorgon. Nu ska jag dejta kudden.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0