function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Om jag förlorar dig nu så kommer du hitta mig i tårar.

Förlåt att jag inte har gjort något lite längre inlägg men nu är det att fokusera på skolan och få godkänt i alla ämnen till jul. Så jag vet inte hur mycket det kommer bli med bloggandet. Men jag kommer försöka att göra minst ett inlägg om dan men hoppas inte fö mycket bara ;)

Aja skolan idag kom hem med en hel hög med skolböcker med nya läxor och lite grejer jag har missat....
Tar igen det snart igen hoppas jag:/
Har sovmorgon imorn skönt som fan om jag får uttrycka mig så och det får jag för det är min blogg och jag bestämmer ;)
Men jag ska ta och sova nu så jag orkar med den här skolveckan utan att bli sjuk igen osv. Så avslutar jag det här inlägget;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0