function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Ny duschad tjej

Vaknade vid nio av att dom andra i familjen satt och åt frukost. Gick upp vid typ tio , frukost och nu är man ny duschad :) skönt faktiskt :) vet inte hur dagen blir fram till fyra antagligen en massa pluggande tror jag eller jag måste plugga. Men vid fyra blir det att dra ner till sporthallen och kolla när ssl-arna har match. Dom har även en vid ett med, då är det även killar från H1 med och spelar med dom ett mix lag helt enkelt men jag måste plugga så blir inte att se den matchen.
Men nu ska jag bytta om och sedan börja plugga och så.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0