function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

LÖRDAG :D

Skönt att det äntligen är helg :) sov till tio. Har städat på mitt rum. Har även lockat håret för att få lite förändring ;) Gjorde det faktiskt helt själv , för Hilda var inte hemma ;) Utan hon var i skolan på öppethus ;)

Blir av med min tandställning nu i veckan :D så efter praon så kommer dom i klassen se mig utan tandställningen :) jag kommer faktiskt sakna min tandställning :( min gröna räls mest :( men ändå skönt att bli av med den!

Dagen vet jag inte riktigt hur den blir faktiskt... Skulle behöva shoppa men jag orkar inte gå på stan i regnet!!

Aja jag ska nog ta och plugga lite faktiskt har ju endel prov när vi kommer tillbaka efter praon!!!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0