function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Home again

Det blev fika på espresso house. Vi satt ute för vi inte fick plats där inne. Men jävla äckel duvorna flög ju fan och satte sig på bordet vi satt vid och det hände inte en gång utan tre !! Asså jag höll på att slå till en duva med min sked. Usch jävla äckel duvor ni ska fan inte få finnas inne i stan!!!

Aja fick ett par nya innebandyglasögon i namnsdags present av mamma :) det behövdes verkligen jag kan knappt se något i dom jag har nu! Så tack så mycket älskade mamma :)

Nu ska jag plugga

Puss


Bjuder på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0