function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Hemma nu

Efter en härlig träning. Jag tycker det är skönt att få köra igen men jag vet i fan hur det kommer gå senare under säsongens gång...
Aja nu ligger jag och lyssnar på läxan. Har den inspelad eller vad man ska säga. Jag fattar mycket bättre känns det som. Aja nu ska jag lyssna vidare och sedan sova

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0