function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Hemma från Linghem

Har precis kommit hem från Linghem :) hade velat stanna längre men resten av familjen var trött så vi åkte hem:( Vi var ute och gick i typ över en timme runt om i Linghem;) Ganska så kul att se hur mycket saker och ting har förändrats på typ åtta år ;) Såg på gamla video inspelningar från när vi var små ;) fett söta var vi ;)!! Till Linghem måste jag fan ta mig åka någon dag snart för att se hur det ser ut i dags sken ;)

Just nu har jag lagt mig i sängen och lyssnar på när grannen under spelar musik och sjunger med tror att han har druckit lite ;) det ända han kan på låten är två ord , lyckat ;)
Nae men jag ska väl ta och försöka sova vi ska nämligen till ikano och sedan in mot staden och köpa lite grejer innan ssl-matchen imorgon. Härligt med lite söndags ångest också även fast man inte ska till skolan utan ut på prao !!!!

Puss och godnatt bloggläsare
Kanske lägger upp lite bilder från Tumblr i nått inlägg senare men om inte sov gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0