function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Godmorgon inlägget !!!

Jag hade skrivit en as lång text och skit. men inte fan hade den publicerats utan bara bilden :mad: Åhh jagv som hade skrivit världens bästa inlägg typ... aja just nu sitte rjag si skolan i skolans datasal. så det avr så jag såg att inte texten ahde publicerats!! Aja livet går vidare. via mobilen försöker jag att ladda upp dagens outfit men inte fan funkar det heller... Jävla blogg.se!!  Aja nu ska jag fortsätta att skriva mitt arbete i svenskan om barnarbete 
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0