function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

English right now

sitter i data salen och har engelska just nu P sitter och bloggar på datorn bredvid mig så jag kände att jag också ville blogga. Jag kanske skulle skrivit detta inlägg på engelska efter som att vi har engelska just nu ;)
Aja nu kommer typ min lärare så ska nog kanske sluta skriva nu ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0