function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

as bra fan

fy fan vad bra det var avsnittet. Jag tänker inte säga hur det sluta. tänkte vara snäll att inte avslöja det för er som inte har sett det ännu.
Men jag kan säga att det blev som jag trodde det skulle bli faktiskt ;)!!

Just nu så har vi precis bäddat klart Patricias "säng" ;) jag är bäst på att bädda med underlakan ;)
Aja jag kanske ska ta och vara social med henne ;)
Vi håller på att ladda ner film. får se om det blir klart eller inte ;) Annars får vi se det imorgon om det regnar ;)

Puss nu ska vi tas och vara sociala säger P med resten av min familj

puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0