function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Vi klarar oss till våren

Sitter och laddar över bilder från kameran va nog dags att göra det hade inte laddat över alla bilder från i sommras ;) 
dessutom sitter jag och väntar på att klockan ska bli två då vi ska till farmor och farfar och fira farfar som fyllde år igår.  Det är ju ssl-match idag men såklart så ska jag själv ha match och vi ska samlas i ljugsbro typ en halvtimme efter att ssl-matchen börjat så blir ingen ssl-match för mig idag :( Fan jag hade ju längtat efter att få kolla men nae då ska man ha match själv!!
Jag får väl kolal på matchen i efterhand eller bara läsa det i tidningen sen... Men det är ju inte lika kul:( Men aja nu ska jag inte vara depp. 
Matchen vi kör är mot Berg får se hur det går man ska inte ta ut segern i förskott. Men tror att vi vinner för när dom spelade mot Åby förlorade dom med 1-5 och vi vann över Åby med 9-1 , men som sagt man ska inte ta ut segern i förskott.
 
Nu vart det ett långt och tråkigt inlägg eller jäte långt blev det väl inte ändå men alla kanske inte läser ;) Men ni som läste det kanske blev lite lulligt förklarat men hoppas ni fattade lite av vad jag skrev i allafall ;) 
 
Men nu ska jag fixa klart med bilderna 
 
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0