function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Lunch

Sorry att jag inte bloggade igår började plugga när jag kom hem. Så hade inte riktigt tid med att blogga igår. Men nu sitter jag och har lunch. Har det jätte bra här på min prao plats:)
Men nu ska jag fortsätta att äta och sen blir det att "laga" dialysmaskiner och vid två ska jag till ortopeden och se vad dom säger om mina knän

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0