function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Hur dagen blev

Som jag sa igår så blev det Norrköping med min kusin och Hilda Konrad hängde dock inte med :( Synd för det var ett tag sen jag träffade honom. Men i Norrköping hämtade vi ett bord och sen åkte vi hem till Emma (min kusin) och åt :) sen skjutsade hon hem oss. och då fixade jag runt på mitt rum lite och sen så tänkte jag att jag och Hilda inte hade varit ute och fotat på länge så vi drog ut och fotade lite. Dock är inte Hilda lika säker på kameran som jag är så blev inga bra bilder på mig ... eller joo den som jag har som header är ju bra såklart ;) annars skulle jag ju inte ha den ;) men nu ska jag kolla på tv och sen äta paj :P

Sen blir det att hoppa ner i sängen och sova för att orka med att döma imorgon ska vara uppe på collegium redan klockan åtta blir hel dag där uppe. Första passet börjar ått och är till elva och sen nästa pass är två till fem så blir en hel dag helt enkelt men puss på er. Bloggar nog inte mer nu idag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0