function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Hemma

Har kommit hem och gjort mig iordning för att lägga mig i min varma sköna säng för att sova vidare men är inte ett dugg trött nu ;) sovit på bussen sen den lämnade Göteborg bara vaknat ett par gånger för att dom skulle släppa av folk
Men jag ska väl försöka sova vidare
Får se om vi hörs senare idag

Puss och godnatt (godmorgon )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0