function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Godmorgon

Har precis börjat att göra mig iordning för dagen. Snacka om att jag är skapligt trött :/
Nae men nu ska jag fortsätta att göra mig iordning. Får se om jag bloggar något mer nu på morgonen eftersom att det är prao nu så får vi se hur mycket bloggande det blir över huvudtaget

Puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0