function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Fan

Jag hade gjort en as bra video på videofyme för 13 timmar sen står det och jag tänkte men jag tar och laddar upp den på bloggen. Har den kommit upp på bloggen ?? Nae den där jävla appen är ju konstig alltså !?!? Aja skit samma den finns på min videofyme ifall ni vill se den...

Nu ska jag sova sista prao dagen imorgon :( vill inte tillbaka till skolan...:( med allt jävla plugg!!!

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0