function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Fan varför ??

Varför funkar inte videofyme för det suger !! Det laddar inte upp mina videos längre!!! Gjorde en igår om hur helgen skulle bli osv så funkar inte skiten ändå !! Aja just nu sitter jag och väntar på min käre mor , hon ska komma och hämta mig vid collegium där vi har haft domarutbildning idag
Just nu vill jag bara ta en varm och skön dusch är verkligen höst väder ute det blåser men solen skiner ändå :) men det är mysigt med hösten då får man fotografera mycket och dricka mycket varm choklad :D
Aja nu kommer mamma :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0