function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

14 år sedan du försvann

Jag undrar och tänker mycket om dig. Skulle du vara lik mig och Hilda. Eller skulle du vara mer lik pappa. Skulle du vara blond som Hilda eller lite mer åt det orangea hållet som jag eller skulle du vara mörkhårig. Blåa, gröna eller bruna ögon ? Jag tänker och tänker , men inte fan kommer jag fram till nånting. Och jag kommer inte få reda på svaret förrän jag är där på andra sidan med dig. Det kan ta ett par år eller så kommer jag redan imorgon. Man vet aldrig när livet tar slut . Och för sig tog det slut innan det ens hade börjat. Även fast jag inte fick träffa dig den 22 oktober 1998, så är du en stor saknad för mig. Det är som om min andra halva saknas på något sett. Jag älskar dig saknade lillasyster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0