function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Redan ??

Ofta det redan är november egentligen ?? Tiden går så sjukt fort och snart är höstlovet slut... Vad är det här? Snacka om att jag kommer räkna ner till jullovet nu!! Orkar faktiskt inte med skolan mer.. Allt folk och åhh nae jag orkar helg enkelt inte med skiten mer...

Aja igår va ja på collegium hela dagen med Malin eller nästan hela dagen vi åkte hem en timme till Malin typ emellan dömandet:) Dömde i 6 timmar igår och fick en hamburgare som tack typ ;) eller vi snackade till oss en hamburgare var av Bea och Marre som fixade med det ;) fett bad as asså ;) nae men hände inte något mer igår typ var liksom hela dagen på collegium ;)

Och idag har jag och Hilda varit och fikat med våran kusin Emma lite snabbt innan hon skulle till simhallen och va tränare typ. Sen har jag varit hemma och skulle ha kollat på allt plugg som vi har men jag kollade på film istället så jag måste verkligen göra plugget imorgon!!!

Men nu hade jag tänkt att sova faktiskt ;) får se om jag har något roligt att skriva imorgon, det märks.
Och ett tack till er som läste hela inlägget ;) det blev lite långt kanske eller inte. Men ni överlever nog;)

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0