function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

i skolan

Sitter i skolan och har biologi men min lärare får inte igång den sidan vi ska gå in på så jag tar och bloggar istället medan han försöker fixa det ;) Men jag har inget att skriva mer än att vi har match i skäggetorp ikväll ifall ni vill komma och kolla ;) så börjar den 19.15 tror jag det var för jag har en samling en timme innan nu fick han igång den skiten så ska lyssna vad han har och säga nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0