function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

hemma

Heej på er som fortfarande kollar in min blogg även fast jag bloggar så dåligt. Men jag är hemma och är sjuk och orkar inte med att göra så mycket har feber och har en redig förkylning... inte så kul har varit hemma idag och igår. jag har typ inget att äga egentligen ville bara vissa att jag lever typ ;) Går tyvärr inte till skolan imorgon heller och har prov så jag skulle egentligen behöva gå och göra det men det är långdag imorgon så jag skulle inte orka med det tyvärr.. får ta och göra det provet på måndag då kanske eller på fredag om jag går till skolan det får jag se men i nu lägget känns det inte som om jag kommer gå till skola något mer den här veckan... Jävla skit !! jag kommer ju komma as långt efter nu i dom flesta ämnena nu också det är ju skit kul verkligen... får se om jag kan skriva lite på min engelska resention (?) Som jag kan göra bättre för att få ett högre betyg och det vill jag ju ha. Men jag får inget F i engelska till ju :) det känns skönt faktiskt :) Är faktiskt ganska stolt över att jag har gjort ett så stort steg i engelskan som jag ändå har gjort på den här terminen :)

Nu svamlar jag bara som vanligt men hoppas att ni är friska och krya så får ni ha det bra i vintermörkret
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0