function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Gymnasiemässan

Hem kommen från konsert och kongress för ett tag sen. Vet inte om jag blev mycket smartare på det här egentligen ;) blev ju svårare att välja vilken skola man vill gå på nu ju... Men jag vill nog gå på en skolan eller gymnasium som heter MTU med foto linje då såklart :) Malin tänkte på det med :) jätte kul faktiskt:) ska åks och kolla den skolan nästa lördag kanske ska kolla in John Bauer också men innebandyprofil typ :) får se hur det här slutar ;)
Men jag är fan helt slut nu efter att ha gått runt där i typ tre fyra timmar... Så jag ska gå och ta en varm och skön dusch :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag tycker du ska välja Berzan :D <3

2012-11-19 @ 17:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0