function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Dagen och förlåt

Förlåt jag vet att jag suger på min uppdatering just nu och jag sa att jag skulle bli bättre, men det ät inte så lätt att hinna med att blogga just nu har varit på öppet hus på några gymnasieskolor och har även haft match och även ganska mycket plugget just nu. så där har ni anledningarna varför det har blivit så dålig uppdatering som det blivit...

Just nu ska jag egentligen försöka ta reda på information om Algeriet jag har hittat allt förutom en grej så jag ger upp nu har suttit och läst på dom sidorna man ska kunna hitta informationen men inte fan hittar jag den sista punkten som är nästan en av dom viktigaste... Så jag bloggar istället kände jag;)

Jag hade tänkt at göra en video igår men det blev inte av så får se om det blir en idag istället. det tar ju sån jävla tid att ladda upp dom , så det är lite tråkigt. Men det känns som om ni inte tycker det är kul att kolla mina videor eller vad man ska säga den senaste jag la upp har bara tre stycken kolat på... Så jag får se om det blir någon video idag eller inte, det märks. Men nu ska jag försöka hitta den där sista punkten ändå. 

 

kyss o kram 

Bilden är ifrån språkresan det här va någ när vi va i Paris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0