function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Bloggar imorgon

Har sovmorgon och slutar fem över tolv kan det bli bättre?! Och ja det kan det för jag Hanna och P ska se på breaking down part 1 och 2 :) bion börjar kvart över nio så kommer väl hem någon gång vid halv två ;) kommer inte vara ett dugg trött på onsdag ;)
Nae men nu ska jag sova snart men jag har inget mer på hjärtat nu eller joo det har jag men inget jag behöver ta på bloggen

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0