function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Underbart med värmen :D

Älskar verkligen den härliga sommar värmen som är as härligt :D
Skolan som vanligt idag ganska så slapp dag bjöds på glass lite här och var fick två av min svenska lärare och sen gjorde några glass på hemkunskapen medan vi andra städade ;) nice asså glass hör verkligen till sommaren :)
Men typ efter skolan drog jag och Hanna hem till mig lite små flum va vi bara menmen då är allt som vanligt ;)
Sen blev det att dra till johannelunds badet och träffa Onn och David :) fett mys vare :) lite senare kom även Sanja då blev det volleyboll kan väl inte säga att det gick så speciellt bra för mig men ;) aja nu ska jag försöka sova men puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0