function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Längesen nu

Har varit iväg på läger med scouterna nu i tre dagar och nu känns det som om det är söndag så har typ måndags ångest även fast det inte är söndag usch inte kul... Men som sagt har varit iväg på läger har varit mysigt faktiskt. Kan berätta lite vad som hände under dagarna om ni vill kke är ointressant men ni får ta och gilla det ändå ;)


DAG 1 elr vad man ska säga så kom vi ju såklart till lägerområdet vet inte vad det hette där vi va men as mysigt va det fanns sjö och skog omkring mys. Men dag 1 så packade vi upp typ hela lägerplattsen och vi fick ganska så mycket "fritid" men vi (jag,Hanna & Gustav) skulle göra middagen men innan det så fick vi ta hand om små scouterna för ledarna skulle ha nått mötte elr nått så vi tog med alla upp i skogen och fixade lite där (as tråkigt för er att läsa menmen ) aja sen lagade vi typ mat as gott vare faktiskt kyckling gryta och ris as bra blev de. Lägerbål såklart på kvällen sen typ dagen slut

DAG 2 vandrings dag typ
Aa oftast brukar dag 2 på våra kårläger vara vandrings dag min patrull bestod av bara små killar som ändå lyssnade på vad jag sa respekt elr så va dom kke rädda för mig eller nått men efter vi hade vandrat till matstället och ätit och så, så skulle vi vidare till nästa station och senare gå tillbaka till lägerområdet men min patrull och en till patrull vi valde att gå en längre väg ist för att gå tillbaka på fem minuter och fråga hur vi skulle gå så gick vi en två timmars lång väg hem ;) tror inte min patrull var så glad över det men jag hade fått godis till dom så dom var nog ganska så nöjda ändå tror jag men sen när vi kom tillbaka och hade vilat ett tag så körde vi brännboll as kul och mysigt var det senare var det lägereld då grillade vi marshmallows mys vare allt tycker ja:)

Dag 3 inte så mkt att säga
Inte så mkt att säga men man packar ju såklart ner lägret med alla tält och grejer och så är det en tävling som man kör som heter canderpolly tror jag as kul men min patrull kom tvåa menmen vi hade nog roligast tror jag faktiskt ;)

Aja nu har jag berättat lite om lägret har inte mkt mer att säga faktiskt mer än att jag har haft en underbar helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0