function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Kort dag

Slutade vid typ tjugo över ett elr nått sånt chill asså:D jag skulle ju ha gjort ett prov vid typ tre men jag kunde verkligen ingenting så kände att det inte var värt att göra det så drog hem och tog med mig Ottilia hem :) vi hade jätte trevligt efter ett tag skulle hon och ta livmoderhalscancer sprutan så hängde med henne fett sega är dom på tannefors vårdcentral asså ;) aja drog hem sen och har typ förberett mig för debatten som är imorn usch hatar debatt det värsta som finns typ usch Nae det kommer inte gå bra...:( aja puss har inget mer att skriva puss på er blogg läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0