function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Fredagen blev spenderad

Fredagen blev spenderad med mina underbara vänner i johannelund :)
Först efter skolan drog jag hem och typ sov i en timme elr nått sånt. Sen messa jag med oliver och han undrade om vi inte skulle ta och dra ner ditt. Innan hade Hanna och min lillasyrra undrat vrf jag inte hade kommit ner till badet men jag orkade inte då. Men mötte typ oliver vid typ fem sen drog vi ner och där va inte nån av dom vi skulle träffa ;) men efter typ en kvart kom Hanna, P och Sanja;) vi typ snackade och solade och grejer sen kom typ David och Anton. Och sen efter typ en timme kom Runnander elr nått sånt. Aa sen typ vid sju halv åtta drog ja hem och åt lite sen drog jag tillbaka ditt vid kvart över åtta (känner att jag skriver lite stelt men men hoppas du blir nöjd med skrivandet P) då va bara Anton,David och Runnander där sen kom Sanja sen Hanna och sen P och hennes lillebror vi hade tänkt att köra volleyboll men båda planerna var upptagna hela kvällen:( men vi hade kul ändå tycker jag orkar typ inte berätta mer elr har typ inte så mkt mer att skriva. Elr joo David och Runnander hade longboard tävling typ dom satt ner på dom och nån annan puttade det gick inte så bra för David skrapade upp värsta hållet på sin tröja.... Sen finns det väl inte så mkt mer att skriva om mer än att jag hade en otroligt rolig kväll och att det måste göras om :)


+ ett plus i kanten
Min mobil blev ner bombad med bilder på David;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0