function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Förresten kom på

Jag kommer bara att blogga när jag känner för det jag orkar inte blogga varje dag och varannan timme liksom;) Så jag kommer blogga när jag känner för det och har inte orkat att bytta header elr ändra text typer än som ni kke har märkt men orkar inte med det faktiskt har inte tid med det!! imorn blir det nog plugg minst halva dagen iaf så kommer nog inte blogga om det i te händer något speciellt men tror inte de kommer hända nått speciellt ;) så ni får ha det bra och klara er utan mitt bloggande puss och hej nu ska jag sova i min egna varma säng ;) puss :*

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3442291/images/2012/pic_203671069.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3442291/images/2012/pic_203671069.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0