function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Dejtar....

Sängen nu så jag kke orkar med skolan imorn ja jätte kul (not) usch visst fan kg har engelska glosor tills imorn och har inte kollat ett skit på dom ups mindre bra jag som skulle få godkänt i engelskan den här terminen tänkte ju jag.... Aja får plugga på nån rast om jag hinner med det men det borde jag göra men ska dejta min säng ordentligt så jag orkar dagen imorn puss på er ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0