function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Bloggpause

Ska man kke ta och ta sig en bloggpause ett tag jag är ju så himla dålig på att uppdatera min blogg har inte ork med att blogg bara dom gånger jag egentligen har tid är när jag är sjuk elr när det är lov på helgerna hinner jag knappt med att blogga för att tiden går så snabbt aja får se hur det blir med bloggandet jag vet kke tappar jag bloggläsare men hur många bloggläsare har jag ungefär ju 5 till 7 det är ingenting ;)
Aja får se hur länge det blir kke bara blir några dagar vet man aldrig aja men ni får ha det så bra så länge puss på er

Kommentarer
Postat av: sanjiz

nej du måste blogga! :(

2012-05-08 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0