function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Godmorgon

Heej på er sitter i skolan och väntar på att nån ska komma det är typ bara jag här på hela skolan fett öde är det börjar nästan tro att jag har missat nån info eftersom att ingen i klassen har kommit ;)
Aja har iaf slöjd nu på morgonen sen typ över en timmes rast sen historia sen typ fysik och sen ska jag gå för Hilda ska iväg på cup och dom ska typ träffas typ tolv elr nått så blir en kort och slapp dag för mig idag :D
Aja har typ inget mer att skriva så puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0