function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

sitter inne på mitt rum ;)

Snacka om att jag inte har nått liv har suttit och kollat på dom nya avsnitten av Awkward :) älskar serien går inte säga annat :)
Som vanligt har jag inget att säga elr skriva om ;)
Ni måste ju tycka det är sjukt tråkigt att läsa min blogg ju när jag typ inte har något att skriva om ;)
Dagen har liksom bara rullat på och jag har inte gjort ett skit typ ;)  
elr jag har försökt att ladda över mina bilder från mobilen till datorn men det funkar ju inte.... Datorn kan inte ansluta till mobilen står det fett damigt ju... Vill ju att det ska funka men nae när Tekla vill ladda över sina bilder så ska det inte funka!!! Som vanligt ;) 
Men jag bara svamlar nu ju ;) nae men jag ska göra en fotlänk till mig själv tror jag den blir nått liknande som armbandet jag har gjort med döskallarna jag måste köpa mera såna pärlot älskar dom as snyggag verkligen :) 
det är typ ett sånthär jag har gjort fast lite annorlunda det är inte mitt armband på bilden nån annan hade gjort ett liknade men hittade bilden på google så har iongen anning om vem som har gjort det men det är nästan ett sånt som jag har gjort ;) 
 
men jag får se hur fotlänken blir för jag har bara två döskallar kvar och dom är röda och oranga så vet inte om det blir några döskallar på fotlänken elr inte men jag tror inte det blir de men får se som sagt nae nu ska jag fortsätta med forlänken men ha det bra bloggläsare puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0