function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

sängen är min stora kärlek :)

heej på er bloggläsare ligger i min varma säng med datorn i knät i kväll igen ;) jag gjorde aldrig klart fotlänken kke blir klar med den imorn det märker vi ;) Kke ska in till stan men Hilda imorn om det är lagom bra väder :) Då kke jag köper mer döskallepärlor :) jag har inte så mycket att blogga om nu faktiskt ;)
eller joo jag längtar till innebandy säsongen börjar ingen så man får börja lira lite igen :) blir lite tuffare motstånd i den ena gruppen vi kommer spela i också men jag får se hur mycket jag kommer kunna spela när säsongen väl börjar med mina knän har varit hos läkarn men han kunde inte svara på vad det var så jag fick ta prover så får se om det kommer fram till nått med dom proverna men det märker vi hur det kommer gå med knäna och så, Men jag har nog inget mer att skriva just nu men jag kanske slänger in nått mer lite senare men om jag inte gör det får ni sova så gott bloggläser puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0