function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Laddar över bilder

Heej på er :) Just nu ligger jag i min säng med datorn i knät och laddar över bilder från språkresan på datorn här hemma hos mamma oxå.. Lite jobbigt att man måste ladda över alla bilder på två datorer när man tyvärr inte har någon egen... nae men blir väl kke att spara pengar till en egen dator eller jag kanske ska spara till ett macro till kameran istället jag har lite besluts ångest :/

Tillbaka till vad som har hänt idag kanske ;) idag har jag faktiskt inte gjort så mycket vakande vid typ elva sen skjutsade pappa mig och Hilda till mamma och direkt åkte vi ut till torpet för att måla det. Dagen har blivit att måla torpet med gul färg. Gulfärg har man på händerna , benen och på fingrarna ;)
sjukt tråkig dag att berätta om kanske menmen jag bloggar iallafall ;) har inte så mycket mer att säga nu faktiskt
men bloggar kanske lite senare om jag inte gör det så får ni sova gott ifall ni ska göra det nu men annars så får ni väl aa jag vet inte men puss och kram bloggläsare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0