function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Ett helt år sen

Helt sjukt att det redan har gått ett år sedan allt det hemska hände på Utøja Usch vill knappt prata om det men han sitter inne den jäveln iaf. Det är ju tur det. Har inte så mycket att skiva om det bara att jag kommer ihåg förra året så satt jag och höll på med pappas mobil och kollade runt på nätet och sen kollade jag corren elr Aftonbladet så såg jag att det hade varit bombatentat i Norge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0