function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Bilder från Paris och England

lagom efter bliven jag ser ut men bjuder på den ;)
ni tog min kamera då får ni skylla er själva ;)
funkar inte att ladda över mer bilder från datorn blogg.se dampar igen :mad:
nu när jag tänkte att jag skulle ladda över alla bilderna till bloggen nae då ska det inte funkar att lägga upp mer än 20 bilder va fan är det här !! Skärpning blogg.se !!!! gillar inte att det ska hålla på såhär nu får det faktiskt ta och bli ändringar på det här tycker jag. Aja nu blir det allsången ska kolla efter min kusin i publiken
puss på er hoppas ni gillar bilderna kommerntera gärna :D

Kommentarer
Postat av: Vilma

Haha åå jag och Patricia var så söta så! :D

Svar: ja ,jätte söta är ni ju jämt :)
Ekström

2012-07-27 @ 13:51:32
URL: http://vilmafunck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0