function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

ÄNTLIGEN

Nu funkar äntligen funkar appen :) Sitter på rummet hos värdfamiljen våran "värdmamma" har gått ut för att festa med sina kompisar så vi har hela huset för oss själva :D fett nice äre :) Nu sitter vi alla och bloggar förutom P ;) Har inte så mkt att skriva egentligen Förutom att sts discot va bäst bra drag och allting men det bästa var nog när dom spelade en svensk låt och typ alla svenska började sjunga och alla andra som inte kom från Sverige typ slutade dansa ;) Kom en liten rolig prick från typ Italien elr Spanien elr nått och typ frågade om inte jag och Vilma kunde dansa för honom ;) jag och Vilma sa nej såklart för han såg lite speciell ut så vi började kalla honom Krulltott ;) fett kul ;) Aja vet inte vad jag ska skriva nu men puss på er fina få bloggläsare som fortfarande kollar min blogg även fast jag suger på att blogga;) men det blir nog skärpning på det nu när blogg.se appen funkar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0