function dis_rightclickNS(e){ if ((document.layers||document.getElementById&&!document.all) && (e.which==2||e.which==3)) { alert(msg_box) return false; } } if (document.layers){ document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN); document.onmousedown=dis_rightclickNS; } else if (document.all&&!document.getElementById){ document.onmousedown=dis_rightclickIE; } document.oncontextmenu=new Function("alert(msg_box);return false") marsssbarn -

Sorry

Att jag inte inte har bloggat såg att det var lite mer folk som hade läst på bloggen just nu när jag typ inte har tid att blogga... Jag måste fixa det sista med skolan nu så jag kommer bog inte blogga ordentligt på ett tag...:( måste lämna in uppgifter och sånna saker så det är därför och sen klara dom sista proven vi har.
Men nog om det orkar inte tänka så mycket mer på skolan egentligen ;)

Imorgon kommer Jessica och Adrian från Stockholm ner hit till lilla Linköping som Adrian sa ;) får se om jag har tid att träffa dom men får jag nästa fixa så jag kan träffa dom lite innan jag ska iväg på träningen och ha hunnit att packat mina grejer till pappa... Får se hur det går med att träffa dom , men nu ska jag sova även fast jag har sovmorgon ;)

Puss
Bjuder på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0